czwartek, 19 maja 2011

Ostatnie wyzwanie zainspierowało mnie do poszukiwania nietypowych form kartek....
Pierwszymi eksperymentami były kartki typu swing. Niesamowita zabawa!
Tej wymiary dobrałam tak, by była po złożeniu wielkości tradycyjnej katki okazyjnej:

złożona:


rozłożona (miejsce na życzenia i podpis)

 .. i jeszcze kilka ujęć



Kolejnej wymiary skombinowałam tak, by mieściła się do kwadratowej koperty:


złożona

 rozłożona

i szczególiki




 To nie koniec eksperymentów z formami, ale czas goni. Wieczorem lub jutro wkleję resztę zmagań z dziwnymi kartkami ;)

3 komentarze:

  1. Piękne kartki! Ja chyba nigdy nie zdecyduję się na takie udziwnione formy, wydaje mi się to za trudne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, dobrze kombinujesz z tymi wymiarami :). Zapraszam do siebie na wycinankowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty umiesz zaskoczy!
    Pomysłowo i szałowo!
    Obie ogromnie mnie zachwyciły!
    -Trzymaj się tych form, ponieważ rewelacyjnie ci się udają-podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń