Pocztowe klimaty


Notesik na moje adresy- nie wyobrażam sobie trzymać ich w komputerze czy internecie. Musi być mały podręczny notesik.. jak zrobiłam zdjęcie pomyślałam, że czegoś mu brakuje. Chyba dostanie jeszcze zapięcie... jeszcze nas tym pomyśle.

Na zdjęciu także w pocztowych klimatach tag, którego temat podyktowas zabawa tagowo -pocztowo na http://craftartwork.blogspot.com


Zadaniem było użyć przynajmniej dwóch elementów kojarzonych z pocztą. Mój wyszedł przesycony pocztowością: kolory, znaczki, tło, pieczątki... i pisany ręcznie list- a w nim fragment tekstu SDM " Czarny blues o czwartej nad ranem".
Czemu cię nie ma na odległość ręki?
Czemu mówimy do siebie listami?
Gdy ci to śpiewam - u mnie pełnia lata
Gdy to usłyszysz - będzie środek zimy



Przy okazji zapraszam do wysłuchania całości... uwielbiam SDM!




ps: to mój pierwszy tag. Oceńcie go proszę fachowym okiem 

Komentarze

  1. Pierwszy ???????
    jest piękny !!!
    czekamy na kolejne !

    OdpowiedzUsuń
  2. i tag i notesik super :) a SDM kocham miłością ogromną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fachowiec ze mnie żaden, ale tak bardzo mi się podoba. Ciekawie połączyłaś kolory z "symbolami pocztowymi". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag! Dziękuję z przypomnienie jednej z moich ulubionych piosenek SDM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny wyśmienity projekt!
    Kolory, kształty wszytko spasowane jak ulał.
    Udany debiut-czekamy na kolejne Dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  6. SDM - kocham ich a w szczególności tę piosenkę :)
    Wspaniały pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz