czwartek, 22 marca 2012

Femmes de Venice


Drugie podejście do pełnowymiarowego LO. Tym razem zrobione na kobiecy konkurs z Agaterią.
Temat konkursu to "koronkowa robótka" Dodałam więc sporo różnych koronek: stemplowane, embossowane, ucięte z kupionej szpuli oraz zrobione na szydełku specjalnie do tego scrapa.
Konkurs jest kobiecy, więc w roli głównej wystąpiła moja ulubiona rzeźba Alberto Giacometti z cyklu Femmes de venice. Jest w tej kobietce coś niesamowitego. Z jedżnej strony siła i spokój, z drugiej delikatność i lekkość.


Nie mam doświadczenia w fotografowaniu LOsów, wybralam zdjęcie najbardziej oddające kolory. Zatraciło się na nim trochę szczegółów więc dodaje kilka zbiżeń:






materiały:
papier eight zawijasy
7 dots studio, Wonderland Quadrille
ink it up black
papermania embossing powder black
sznurek woskowny, zawieszka, 
kruszywo bursztynowe, kilka metrów kordonka:)  i tytułowe koronki

Zagrałam też w bingo: Week 45–Bingo
I selected first vertical line: gems. charms, embossing



 Zdjęcia pochodzą z niesamowitego muzeum Louisiana. Jest to muzeum sztuki współczesnej położone nad samym morzem (dlatego skojażyło mi się z bursztynami i dodałąm do pracy trochę kruszywa bursztynowego), część eksponatów jest w parku. Wygląda to mniej więcej tak:




ps: Na dolnym zdjęciu scrapa widać za wielkimi oknami małe jeziorko w parku, nie morze:D.

8 komentarzy:

  1. :))) super klimatyczna praca i teraz wygląda ok :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki pewnej super-doradczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba zwłaszcza ten pomysł z zamkiem takie wrażenie że zaraz można zamknąć to co ukazuje, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniaa praca! detale warte westchnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Dziewczyno teraz to mnie powaliłaś! Jest cudny, piękny po prostu wspaniały. A ten motyw z zamkiem genialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great work but sadly will be deleted from the WOC challenge, per our rules WOC products must be used

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba pomysł z suwakiem :)

    OdpowiedzUsuń