Jajka, Tilda i Agateria

 sezon kartek jajeczno-świątecznych powoli się konczy, a mi dopiero teraz wpadają pomysły na Wielkanocne kartek kreacje. Może dlatego, że pojawia się ostatnio sporo ciekawych wyzwań z paletami w radosnych kolorach i z ciekawymi zdjęciami-inspiracjami.


theshabbytearoom proponuje w wyzwaniu 107 Bright&beautiful spring kolory:
LILAC, YELLOW, BLUE, KRAFT AND A BUTTERFLY
 i jako inspiracje takie zdjęcie :



 Jedna z pisanej jest mocno popękana:)


Druga powstała w nocy - musiałam nieco nerwy przed zaśnięciem, bo bardzo blisko naszego bloku był wieczorem pożar (trawy) a wiatr wiał niestety w naszą stronę. Na szczęście strażacy szybko opanowali ogień:)

tu też jajka popękały:)
 bilecik mojego autorstwa:)



A te cudeńka przyniósł przed chwilą listonosz:
to nagroda za wyzwanie #5 Agaterii, za tą kartkę
nie mogę się doczekać, aż użyje tych stempelków!
zaraz zrobię jakąś kartkę z ich pomocą:)

Komentarze

  1. Świetne kartki :)
    A stempelki widzę pod wykrojniczki hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Caro- chwilowo zamiast wykrojników:) bede embossować i wycinać:) ale jak kiedyś maszynkę BS upoluję to dopiero zabawa będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :)
    A stempelki super . I w jakim fajnym kolorze :)
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  4. ach kocham , kochammm..mojaaaa, moja jajecznaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ech.. no małe arcydzieła.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mila25- kolorek fajny i pachną troche jak żelki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki i bardzo pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kartka - cudowna! Bardzo mi się podoba i kolorystyka i kompozycja.. Jedno i drugie mnie "zabiło" :D. A stempelki.. też mnie zachwyciły :D. Cudowny kolorek :D. Kolejny powód by się na nie skusić :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. What a great easter card! Thanks for sharing with us at TSTR!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your card is lovely with such beautiful Easter eggs! Thank you for playing along at The Shabby Tea Room the week!

    Hugs,
    Starr

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz