Kolorowanka letnia i czapeczka ażurowa



Na scrapgangu rusza dziś nowe wyzwanie. Do wyboru 2 letnie palety:
Jeśli lubicie upalne lato i opalanie się na rozgrzanej plaży, mam dla Was paletę w kolorach piasku i słońca:


A może podczas upału szukacie ochłody? Jeśli tak, to dla Was paleta w odcieniach letniego nieba,wody i lodów pistacjowych:

Jako inspiracje do tego wyzwania przygotowałam dwie prace w kolorystyce chłodzącej. Kartkę z kolorowanką stempla Saturated Canary oraz czapeczkę letnią dla córki:





Zapraszam do wspólnej zabawy na scrapgangsterki.blogspot.com

balonik- lemonade After the rain
GP Kapuśniaczek
latarnia morska- błękitny
kostki dystansowe

Komentarze

  1. Świetna kartka :) ten stempel jest boski echhh a ja na Tildy mam ostatnio melodię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu jeszcze raz, z forum zawędrowałam, karteczka śliczności po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wszystkiego nie napisałam, że czapeczka szydełkowa tez urocza:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz