Smacznego jajka Blogerzy i podglądacze.

Nie mogłabym inaczej Wam złożyć życzeń, jak przy ręcznie robionych pisankach. Musze się jednak do czegoś przyznać: tak na prawdę robiłam tylko trzy w górnym rogu. Resztę ozdabiała córeczka (5l)
Za to, żeby wpis był z moim wytworkiem, pochwalę się serwetką, bo to pierwsza jaką robiłam:)

Nie wyprana, nie wyprostowana, bo konczyłam  nocy, żeby Alicja do koszyczka miała:), ale w szoku jestem, że to co wyszło z eksperymentu wygląda jak serwetka i nawet nici starczyło idealnie na taki rozmiar, jak był nam potrzebny:)
Wzór wymyśliłam sama, bo do gotowych nie mam cierpliwości. Liczenie rządków - to nie dla mnie:)

Jak już ręcznie robione rzeczy "zaliczone" teraz dla Was najserdeczniejsze życzenia:
ciepła, kolorów i niesamowitych smaków 
w czasie tegorocznych świąt:)

Komentarze

  1. Kochana - Wesołego Alleluja dla Was :* serwetka jest cudna, zazdraszczam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna serwetka i pisanki :)) Szczęśliwych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pisanki! Wesołych Świąt! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wytworki :)
    Zdrowych i pogodnych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajeczka i serwetka.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajka cudne, a serwetka świetna! :D Gratuluję umiejętności Tobie i Ali ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz