Oh hello spring

Właśnie na półkach Agaterii pojawiły się papiery. Tak! to nie błąd. Agateria wprowadziła pierwszą część nowej gałęzi produktów.
Papiery są świetne. Miałam stresa przed premierą, zastanawiałam się jaki będzie druk, jaka grubość, bałam się, że może się z nimi nie dogadam.... ale paczuszka zaraz po otwarciu rozwiała moje wątpliwości. Kolory są ładnie nasycone, druk dokładny, sam papier idealnej grubości i sprężysty.
To udało mi się skleić zaraz po wymaacaniu papierów, ale spodziewajcie się, że w najbliższym czasie będzie prac więcej, bo zaprzyjaźniłam się z tą kolekcją:









Papiery Agateria.pl Oh hello spring
Kwiatki i ćwieki pochodzą z Doliny Tęczy.
Napis "alleluja" to tekkturka z Agateria.pl
Wykrojniki Prima (serwetka), Craft Passion (listki)

Komentarze

  1. Ale cudne karteczki !! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko, są cudne po prostu. Słów brak... Dziękuję że przyłączyłaś się do zabawy na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz