Koleżanki

Dzień Dobry :)
Hello :)


Dziś post dedykowany dziewięciolatkom. Najpierw coś o przyjaźni - ale bez słów. Na papierze z mojej ulubionej kolekcji 'Dom róż' utrwaliłam wspomnienie wyjątkowego dnia, a właściwie wieczora i nocy :)
Today I dedicate my post to nine-years-old children. My first project is something about friendship, but without the words. At the paper from my favourite collection 'House of Roses' I saved memories from special day :)




Pudrowy róż idealnie pasował do zdjęcia dziewczynek. Papier ma śliczne różyczki po bokach, dlatego wystarczyło dodać tylko kilka delikatnych kwiatków, przecierka z gesso i pasujący do kolekcji button z napisem "Thinking of You".


Soft pink ideal fit to the photo of girls. The paper has a beautiful roses at the edges,
so I added only a few gentle flowers, a little bit of white gesso and
fit to the collection button with sentence "Thinking of You".



Komentarze

Prześlij komentarz