Zielone podziękowania

Dziś mam dla Was komplet w wiosennych kolorach, z dużą ilością kwiatów:





Kartkę ozdobiły kwiatki z zestawów Kwiaty i Wianek i kwiatek oraz listkami z wykrojnika Gałązka2
Kwiatki wycięłam z papieru ryżowego, uformowałam "na mokro" i podbarwiłam akwarelami.

Kartka powstała wg mapki The Scrappy Sketches:


W ozdobnym pudełku użyłam też liściastego wianuszka z zestawu. Dodatkowo zrobiłam ażur wykrojnikiem  sygnowanym przez Tima Holtza: Sizzix Mied Media



Kieszonkę na pieniądze lub totolotka wewnątrz pudełka ozdobiła serwetka z listkami i delikatna koronka.

Komentarze

  1. Piękna kartka, cudowna kolorystyka i warstwy. Piękne kwiaty :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pięknie! uweeelbiam zieloności :) dzięki za udział w zabawie The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplecik , super kolorki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplecik pachnący wiosną! Dziękuję za udział w wyzwaniu TSS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i wspaniała kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz