Kraina Lodu


Jak zobaczyłam modboard Lemon Craft to od razu wiedziałam, że muszę złapać za klej i nożyczki.

Z pierwszym zdjęciem tablicy skojarzyło mi się zdjęcie z malutką Alicją  w zimowej czapie. Idealnie pasowało mi do kolorów kolekcji Gossamer Blue. Do Cudownego, zimowego ogrodu dodałam śnieżynkowy papier kolekcji Ciepła Zima - Białe i puchate.

Z pierwszego zdjęcia poza kolorystyką wzięłam motyw śnieżynki. Pojawił się na papierze, ale też w postaci embossingowych odbitek stempelków w kilku miejscach.

Z drugiego zdjęcia wzięłam motyw serca. W scrapie pojawiły się dwa warstwowe, przeszywane serducha.

Z centrum tablicy zapożyczyłam motyw deseczek.

Z romantycznego zdjęcia w lewym dolnym rogu wyciągnęłam niebieską różyczkę. Pojawila się w postaci małego, epoksydowego ćwieka, ale też we wzorze papierów.

Z ostatniego zdjęcia wzięłam kawę. Dosłownie. Zaparzyłam niewielką ilość mocnej kawy i zabarwiłam nią wszystkie krawędzie warstw, żeby wyglądały na postarzone. 










Na scrapie są dwa serca więc zgłaszam na wyzwanie Cherry Craft:

Komentarze

  1. Lovely! Thank you for joining us at Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. How lovely! An unexpected solution to the problem) Very pretty layers of paper ! Thank you from LemonCraft!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Niby taka zimowa, a w serduchu robi się gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca. Wszystko ze sobą świetnie pasuje . I te przeszycia na serduchach . Idealne . Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft .

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja :) Wszystko idealnie skomponowane z cudnym zdjęciem :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz