Cardlift

Dzien Dobry!
Bardzo dawno nie brałam udziału w zabawie liftowej. Już zapomniałam jakie fajne jest kombinowanie, jak to rozgryźć po swojemu, jak wpleść swój styl i pomysł do wybranej pracy.



Towarzystwo Dobrej Zabawy wybrało do zliftowania taką piękną, delikatną kartkę. Zostawiłam paseczki i układ dodatków, ale delikatne, mgliste barwy zamieniłam na pełne energii: pomarańcż, beż i łosososiowy.


Zamiast serwetki zrobiłam shaked-box, a aniołek zamienił się w motylka.
Jak Wam się podoba moja interpretacja kartki Natalii Streelec?



Papiery: Lemon Craft i UHK
Kwiatki: Wild Orchid Crafts
Stempel listki Agateria



Dopisane 13.03.2018
Lift wygrał wyzwanie! Dziękuję bardzo:)

Komentarze

  1. Cudowna kartka <3 Pięknie zliftowałaś oryginał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :) Świetny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuper. Bardzo mi się podoba. I te kolory i shaker wspaniale podkręcają urok całej kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lift. Przepiękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna praca, w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, dziękujemy za udział w wyzwaniu ba blogu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna interpretacja tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Piękne pastelowe kolorki i bukiecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka, świetnie zliftowałaś oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny lift, dziękuję za zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  11. Супер, отличная интерпретация моей работы!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! <3 Dzięki pięknym kolorkom podoba mi się jeszcze bardziej niż oryginał! Zaraz będziemy liftować Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Прекрасно справились с заданием блога ТДЗ! Ваша открытка очаровательна и заслуживает похвалы) Мне нравится ваша нежная палитра. Спасибо. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mis się bardzo, bo jest liftem, ale jest jednocześnie taka twoja...
    I uświadomiła sobie, że też dawno się tak nie bawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny lift i piękniej wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny shaker box, a klimat boski.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz