Dla maluszka - nietypowo

Kto powiedział, że kartki z okazji narodzin dzieci muszą być pastelowe? Ja postanowiłam zrobić bardzo kolorową, pełną energii i pozytywnych myśli kartkę.




Dżinsowe ogrodniczki, które kojarzą mi się z małym urwisem pomogły mi stworzyć metalowe, matowe ćwieki Doliny Tęczy: duże idealnie udają guziki od jeansów. Małe ćwieki stworzyły charakterystyczne wzmocnienie kieszonki, do której włożyłam kwiaty, taga i radosny wiatraczek, którego centrum stanowi brokatowy, czerwony ćwiek.
W kieszonce  miała być łożona jeszcze mała łódeczka papieru, ale skradła ją moja córeczka, zorientowałam się dopiero po zrobieniu zdjęcia:D



Kartka powstała wg mapki:

dopisane 12.06.2016:
Karteczka wygrała!!! dziękuję!

Komentarze

  1. Świetna, bardzo pomysłowa i myślę też, że bardzo atrakcyjna dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super, z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Świetna interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie poradziłaś sobie z naszą mapką, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Daga

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa kartka! Ładnie wyglądają te kolory- jeans + czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz