Pierwsza Komunia: Akwarelowy album i kartka ze złotym akcentem.

 Witajcie Kochani!
Dziś będzie dłuuugi post z komunijnymi inspiracjami. Na początek albumik akwarelowy dla Agateria Craft, zaraz po nim złoto-beżowa kartka dla Craft Passion. Zapraszam!



Jaki sekret kryje zielona okładka? Bardzo delikatny, akwarelowy albumik komunijny. Dla dziewczynki, ale utrzymany w biało-turkusowo-zielono-zółtych tonacjach. Strony albumiku powstały z zabawy maskami i plamami farb wodnych. Do odbicia wzorów użyłam pasty strukturalnej, dodatkowo niektóre z nich posypałam perłowym pudrem do embossingu.
Do albumu dodałam kilka delikatnych tekturek, stempli i tkaninowe kwiaty.















Spis materiałów z linkami znajdziecie TUTAJ

A teraz czas na Dziś  kartkę komunijną ze złotymi akcentami. Wszystkie warstwy podkleiłam taśmą dystansową, dzięki czemu wyszła ażurowa i delikatna.




Spis materiałów Craft Passion z linkami znajdziecie TUTAJ

Komentarze

  1. Przepiękne prace! Album mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace! Album przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jaki piękny. Mój wymarzony. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album, piękny efekt dały te maski...
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny album:) Do zobaczenia, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pg Slot สล็อต เว็บตรง เว็บสล็อตออนไลน์ แตกง่ายจ่ายจริง แจกหนัก แตกหนัง กับ เว็บ pg-slot.game ของเรา ที่กำลังมาแรง แซงเว็บเกมอันดับต้น ๆ ไปหมดแล้ว สมัครสมาชิกได้แล้ววันนี้

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz