sobota, 20 maja 2017

Biało-zielony komplet ślubny.



Dziś mam dla Was bardzo delikatny, ślubny komplecik. Powstał inspirowany wyzwaniem Lemon Craft, z pięknym, delikatnym modboardem:

Dominują w nim przełamane cieniem szarości biele i jasne zielenie. Tych samych odcieni użyłam w kartce i pudełku. Dodatkowo, zainspirowana bukietem ze zdjęcia, na kartce umieściłam kompozycję z białych i zielonych kwiatów. Z tego zdjęcia wzięłam też koronkowe wykonczenie warstw. Idealnie wpasował się tu jeden z moich ulubionych papierów z Lemon Craft- koronka z kolekcji 'Sercem Malowane' Ze zdjęcia z koroną wypatrzyłam perełki oprawione w srebro i ażury.




Wewnątrz pudełęczka umieściłam także koronkowy papier z kolekcji ' Sercem Malowane'. Dodałąm też delikatną kieszonkę z okładkowego arkusika

Na zewnątrz także króluje koronka, tym razem nieco pochlapana jasnymi tuszai w odcieniach pistacji, groszku i mięty.

dopisane:
Huraaaaa!  Wygrałam wyzwanie Lemon Craft!!!

7 komentarzy:

  1. Piękna! Tyle warstw, a taka lekka i delikatna! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow! Przepiękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Cudowna! Zjawiskowa! Wspaniała! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Ktoś będzie miał piękną pamiątkę :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :*

    OdpowiedzUsuń
  6. PIEKNA! Uwielbiam ten Twój styl! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń