Wróciłam!

Pracownia jeszcze nie do końca rozpakowana, ale już z pudeł wyskoczyło tyle przydasi, że mogę wrócić do klejenia. Stęskniłam się bardzo!

Dziś pokażę Wam dwie prace, które powstały jeszcze przed wyjazdem. Notes i kartkę dla Sary.
Przepiśnik powstał z połączenia żywych kolorów ze złotymi dodatkami. Takie zestawienie najbardziej pasowało mi do osoby, która pomimo weku jest wulkanem energii.







i jeszcze wisienka - dak dla smaczku:)


Kartka powstałą z rych samych papierów. Dzieje się na niej sporo. Błyskotki, frędzelki, koronki.
Taki styl idealnie mi pasował do solenizantki.


Sara jest belgijką i mówi po francusku. Napisem urodzinowym w tym języku poratowała mnie Agateria.


W obu pracach użyłam nowych listków Craft Passion.  Zakochałam się w nich :) Właśnie takich rozmiarów i kształtów potrzebowałam w pracowni.



Komentarze

  1. Przepiękny komplet, bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Cudne kwiaty i te kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna i kolorowa praca ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny przepisnik. Kwiaty i kolory zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne,żywe kolory!
    wszystkiego dobrego w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że jesteś! Znowu będę tu wpadała.
    A prace świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że jesteś!Piękna praca:) Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia��

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet, bardzo ładna kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet, cudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolorystyka i bardzo ciekawa kompozycja detali przez co zestaw ma rewelacyjny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie będę oryginalna, cudo! nie, dwa cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieje się sporo, ale wszystko pięknie do siebie pasuje. Kocham takie nasycone kolory

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz