Mapka i wyzwaniowe składaki

Obiecana mapka do składaka o wymiarach 10x15.
( Niebieskie linie rozcinacie, zielone linie zaginacie do góry, zółte w dół.)





Mój lift pracy Cecylii  na wyzwanie cardlift zagraniczny #7. Moj ntepetacja to kartka dla malutkiej dziewczynki. Kartka ma drobniutkie kropki z transparentnego brokatu, niestety zamiast połyskujących drobinek na zdjęciu wyszły niekształtne kupki.









 A tu już w zupełnie innej kolorystyce na wyzwanie szufladowe:

Kolory pór roku. Z ich pomocą powstała wesoła karteczka ekologiczna. Papier zdobiący górę i dół kartki (ten z trawą i biedronami) pozyskałam z opakowania chusteczek higienicznych.  




Komentarze

  1. Świetna praca, dzięki za udział w wyzwaniu Szuflady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przepiękne karteczki. Ja dziś też wzięłam się za ten lift :) Może zdążę.
    Dziękuję za zabawę z nami
    Pozdrawiam
    Kaśka DT Szuflada

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo.. dzięki za mapkę!! zaraz się do niej wezmę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śwtetne są te karteczki :)
    może i ja spróbuje :)
    choć nie mam pojęcia od czego zacząć bo nigdy nie robiłam ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace są bajecznie piękne!
    Podziwiam z każdej strony: z góry, z dołu i po przekątnej :-)!
    Kolory i pomysły zachwycają oczy-brawo!
    Z radością ogląda się Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz