Świętowanie

Dziś moje digi-stempelki pojawiły się w sklepie http://www.digi-scrap.pl. Z tej okazji na sklepowym blogu do pobrania freebies gałązka:
Częstujcie się!
Już pracuję nad nowymi wzorami:) Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 
Jeśli macie jakieś pomysły,życzenia,zamówienia, piszcie na kuczki@gmail.com lub tu w komentarzach:)


Zapukał też listonosz przed sekundką z dwoma przesyłkami od scrapgangu.
Jeszcze tylko jedna brakuje do kompletu :)

Takie trzy miłe promyczki szczęścia w niewesołej dla mnie końcówce roku.


W kolejce do bloga czekają kartki świąeczne. Niektórych nie zdążę pokazać Wam na blogu, bo powstają i lecą szybciutko na pocztę, żeby zdążyć przed świętami do adresaów.
 Oto kilka które załapały się na fotkę:) :


Pierwsza bardzo prościutka. Papier jest Tak ładny idekoracyjny, że niewiele dodatków mu porzeba:)




Latarnia Morska - Świąteczny Domek
kostki dystansowe
papermania Embossing Powder: Silver

sianko herbal pets z ziołami;)




Następna jest wielowarstwowa. wszystkie elementy są na kostkach dystansowych dzięki czemu jest fajnie przestrzenna. Niestety nie widać tego na zdjęciu bo światło "uciekło" i nie zdążyłam zrobić poprawki:)



kostki dystansowe
liqid pearls gold
embossing powder złoty








Dla omiany kolorystcznej turkusowa- niesiankowa z dyndającą bańką ażurową.



 a tą robiłam jjuż jakiś czas temu. Cynamon to zwijany poembossowany z dodakiem przyprawy cynamonowej papier. pachnie jak prawdziwy:D




Uf... starczy na dziś bo długaśny post wyszedł.
Pozdrawiam!!


Komentarze

  1. A moja przesyłka się już doczołgała? Bo jak nie, to jutro powinna się zjawić :) Ja póki co mam jedno awizo na jedną paczkę, ale nie wiem, od której z Was :P

    Kartki piękne, za tę turkusową dałabym się pociachać na kawałki :D

    I gratuluję debiutu stempelkowego *

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) stempelek już sobie ściągnęłam. Mozę jeszcze zdążę coś scrobnąć na święta hihi
    Kartki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysko gratuluję!! karteluchy świetne:] ja dostałam jedną paczuszkę i nie otwierałam jeszcze czekam na waszą decyzję co robimy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful cards! Gorgeous designs. Wonderful take on the Card Patterns sketch, love the wreath that you made.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous cards! I especially love the wreath around the nativity image! Fantastic idea :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz