Seria liftów

 Wyzwanie nr5 Agaterii


Dla Agaterii powstała kartka w beżach i różnych odcieniach niebieskości. Zimowy ogród. Różyczki - czego nie widać prawie na zdjęciu, mają brzegi osztonione Personal Impressions Hologram super sparkle.
Ręcznie robione kwiaty są głównym elementem kartki, leci więc na wyzwanie #25 Kwiaty
 materiały:
Pion design pd1902
ranger embossing: clear
Personal Impressions Hologram super sparkle.
Galeria Papieru: kapuśniaczek1
perełki mei flower białe i błękitne


pierwowzorem liftu jest kartka Enczy:










Lift dla scrappasion:


Skórzanego kwiatka, który jest w centrum kartki znalazłam podczas jednego ze spacerów. Wcześniej był pewnie częścią jakiejś torebki, teraz dostał drugą szansę:)
liftowaną kartką jest praca garden of dreams














liftowałam kartkę  Fairy Di z Rosji 



na koniec zaproszenie na najnowsze wyzwanie scrapgangu:

Komentarze

  1. same śliczności....
    podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. haa jestem pod wrażeniem:D nicdziwnego , że siedziałaś do 4 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo... :)
    Przy tej ostatniej zatrzymałam się i zostaję do jutra... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam powiedzieć, że kocham lifty w Twoim wykonaniu, niejednokrotnie podobają mi się bardziej niż oryginały :D i super zrobiłaś folkowe przystrojenie bannerka ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! Kartka pierwsza jest przeurocza :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne prace! ręcznie robione kwiaty są niesamowite!

    dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się naliftowałaś cudnie! Piękne prace:) Idę wrzucać swoje folklory do scrapgangu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kompozycja z kwiatów.
    Dziekuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz