Łezka w oku się kręci....

Powinna tu pojawić się fotorelacja ze zlotu w Warszawie. Niestety. Paskudne wirusisko sprawiło, że zamiast się z Wami spotkać, pooglądać scrapowe nowości, zostałam uziemiona w łóżku i oglądałam dno zielonej miseczki. Przepadł zlot i weselisko zaraz po nim...
Zostaje mi tylko podglądanie Waszych fotorelacji, więc linki w komentarzach bardzo mile widziane - na pewno zajrzę. 

Żeby post taki smutny nie był, pokażę Wam sklejony dla Agaterii layout. Sporo w nim przyrody:  pszczółki, piórka, listki, biedronki i inne robale, czyli wszystko, co najbardziej interesowało córkę, kiedy robiliśmy to zdjęcie.


Kto był na zlocie ten wie, że nowości Agaterii, które użyłam na scrapie dostępne będą w TYM DZIALE agateriowego sklepiku:)



Materiały:
stampelki i tekturki agateria.pl - pełny opis tutaj

zgłaszam na wyzwania:
Zielono mi - Galeria Rae

Dopisane 23.06.2014
Wygrałam wyzwanie Rae:
dziękuję!

Komentarze

  1. Oglądam tego scrapa i oglądam, no nie mogę przestać, jest taki boski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorystyka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny scrap! Detale są urzekające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap jest genialny! Pięknie wykonany :)

    A niedyspozycyjności strasznie Ci współczuję... Być tak blisko zlotu i weseliska i ne móc w nich uczestniczyć :(

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie go "ubrałaś" ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne LO!! Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny piekny.. podziwiam! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz