U babci na wsi

Trzy pokolenia, brakuje jednego "ogniwa" ale ono robiło zdjęcie:)
Jak zobaczyłam najnowszy mood board Scrap Around the World od razu pomyślałam o wakacjach na wsi u babci. Rower, kwiaty w ogrodzie, mlecze w trawie....
Starych zdjęć z pobytu na wsi nie miałam, ale użyłam niedawno zrobionych, kiedy Natalka poznała prababcie. Widzicie trzepak za plecami?? Pół wakacji na nim siedziałam i wisiałam do góry nogami. Między trzepakiem, a ogrodzeniem było trochę piasku. Znosiłam tam wszystkie kwitnące chwasty z okolocy i robiłam swój ogród. Stare czasy...



wyzwania: 





Papiery:
BoBunny Country Garden
7dots Studio Musical Blooms
wykrojnik OL-BA - kwiatki

Komentarze

  1. Great composition and love those cascading flowers! Thank you for joining the SATW challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous page! Love it! Thanks for sharing and inspiring us at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap! Fajny układ, kolory, no i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful layout, love the banners and flower cluster! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny skrap no i ten bukiet... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podejście do tematu, a kompozycja kwiatowa zachwycająca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe LO i jakie mile wspomnienia :), dziekuje za zabawe z SATW, mam nadzieje ze odwiedzisz nas 1go kiedy to pokazemy nowe wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz