Dla mamy - jagodowy komplet.



Kartka tagowa z dekoracjami w kolorach owoców lasu i złota. Zamówiona dla bardzo ważnej osoby-mamy. Do kompletu jako prezent w równie smakowitych kolorach, Przepiśnik na dużej sprężynie umieszczonej na górnej krawędzi jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Można go wygodnie postawić otwartego na odpowiednim przepisie.

zamykany jest na gumkę ozdobioną kwiatem:


wyróżnienie Dream Craft:


wygrana na blogu kartkowe ABC


Zapraszam Was serdecznie na wyzwanie Scrapgangu, czeka tam na was całkiem sympatyczna wykreslanka.


Materiały:
Tekturki użyte w obu pracach znajdziecie na Agateria.pl
Papiery: Fab Scrap Country Living C62 001 i 006

Komentarze

  1. Cudowne kolory i bardzo ładne prace :) Serdecznie dziękujemy za udział w wzywaniu Dream Craft! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten komplet, zachwyciła mnie jego kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jak ja lubię takie kolory ... Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Smakowicie i ciekawie!

    Zapraszam na mój blog i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2015/05/urodzinowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet :) Rewelacyjny papier i super pokazałaś jego urodę. Napisz proszę, co to jest za papier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest malńki problem. Zgubiłam paseczek z nazwą:( dlatego nie wypisałam w materiałach), ale postaram się go odszukać, bo też chcę go jeszcze upolować i wtedy Ci napiszę.

      Usuń
    2. Czekam, bo to właśnie papier na mój własny przepiśnik (ciągle się nie dorobiłam). Jest świetny. Dzięki :)

      Usuń
    3. Dzieki, juz znalazłam i obejrzałam, fajna. Czy one gdzieś u nas tez są dostępne? Dużo dziwnych stron mi wyskoczyło

      Usuń

Prześlij komentarz