akwarelowe love

Od jakiegoś czasu farbki akwarelowe pojawiają się nieśmiale w moich pracach, ale zazwyczaj w elementach wykończenia, przykryte innymi mediami są słabo widoczne. Postanowiłam więc dać im dziś głos i umieścić w centrum uwagi:) 
Maskując obszary stempli z agateria.pl mogłam bez zahamowań chlapać, moczyć, patrzeć jak kolory przenikają się, jak kolorowe plamy rozrastają się. Świetna zabawa - to na prawde wciąga, więc spodziewajcie się w najbliższym czasie więcej prac tego typu.




Love You w fiolecie i fuksji:


Kocham Cię w ciepłych kolorach:



Dla Ciebie Fuksja i karmin:


Bezkwiatkowe love z wielką plamą :



i ostatnia eksplozja uczuć:


 zgłaszam na wyzwanie:

Komentarze

  1. Piękna eksplozja :) Kolorów i uczuć ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very Pretty cards! Thank you for playing along with the Crafty Moly Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniu. Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, takie różnorodne i kolorowe! Bloga dodałam do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/ninahscrapworld/?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te kartki! Trzecia gdzieś już mi mignęła na fb i przez nią zakochałam się w tych kwiatowych stemplach :) Będę czekać z niecierpliwością na kolejne prace z akwarelami i Twoimi rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz