nietypowe kolory i kształty dla Lemon Craft


Dziś mam dla Was garść inspiracji w rożnych stylach i kolorach.


Na początek czekoladownik w trudnych, kontrastowych kolorach. Na fioletowych deseczkach umieściłam luźną kompozycję z żółtych,  fioletowych i białych kwiatków. Pojawiły się tam też kamyczki i farbowana na żółto girlanda z tiulowych różyczek. Dokoła głównej części kompozycji przykleiłam kokardki z moich ulubionych woskowanych sznureczków.
Całość przygasiłam delikatnie białym akrylem.



Kolejny czekoladownik  to nieco spokojniejsze połączenie fioletu i zieleni. Tutaj kompozycję wypełnił chrobotek reniferowy w dwóch odcieniach. Papierowe kwiaty podbarwiłam tuszami. Całość uzupełniła tasiemka vintage w pięknym, ciepłym odcieniu fioletu i girlandy perełek.
Tym razem czekoladwnik przyjął kształt skrzyneczki. Srebrne samoprzylepne perełki idealnie imitują gwoździki.



Na koniec coś zupełnie innego, nietypowego. Kartka robiona na zamówienie, z okazji ślubu siatkarza i jego fanki. Typowo ślubną kompozycję koronek, jasnych kiatów i obrączek, umieściłam na patchworkowej bazie, które łatki układają się we wzór klasycznej piłki do siatkówki.



Do kopletu powstało pudełeczko, z datą ślubu:



Mam nadzieję, że podobały Wam się moje nietypowe inspiracje. 
I hope you liked my unusual inspirations.

Miłego dnia Wam życzę!
Pozdrawiam serdecznie,





Listę produktów znajdziecie TUTAJ

Komentarze

  1. Wszystkie cudne ... Zresztą, jak zwykle u Ciebie. Zestawienie fiolet z żółcią ... kiedyś dla jakiegoś DT zrobiłam kartkę bożonarodzeniową i wyszła zaskakująco fajnie. Twoje zestawienia są super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki, kolorystyka pierwszej bardzo przypadła mi do gustu natomiast kartka w kształcie piłki jest świetna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale czekoladowymi, ale kartka piłka to dla mnie nr 1. Super 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, pomysłowe kartki.Połączenie kolorów niespotykanie fajny dały efekt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne czekoladowniki. Niby trudne kolory, ale pięknie połączone.
    Siatkarska kartka ślubna jednak wymiata. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, a ta piłka jest naj!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne radosne prace. Piłka wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne , kwiatowe prace, najbardziej podoba mi się piłka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne prace, zwłaszcza piłka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz