VERY INSPIRATIONAL POST #4 - ZIELONY / GREEN


Kolejna odsłona VIP-owych postów Lemon Craft. Tym razem możecie poczytać o zieleniach, a TUTAJ znajdziecie jeszcze więcej zielonych prac. Tam też możecie dodać swoje zielone prace, biorąc udział w zielonym konkursie:)
Choć pierwszą moją myślą było "zielony bloczek listkowy" to ostatecznie na mojej zielonej kartce nie znalazł się ani jeden listek. Wyszła bardzo warstwowa, przestrzenna. Pojawiły się w niej głównie letnie odcienie zieleni - niezbyt soczyste, przygaszone, jasne.



Komentarze

  1. Przepięknie, cudna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja, cudne kolory zieleni, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie przestrzenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile tu pięknych detali i warstw! Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka! I ta zieleń, i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, cudna ... Aż pokażę Twoją pracę koleżance - nie robi kartek, więc nie będzie mowy o plagiacie mniej lub bardziej zamierzonym, ale na pewno się nią zachwyci. To wielka miłośniczka zieloności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz niesamowite pomysły na kartki, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zieloni mi i spokojnie" - moje pierwsze skojarzenie :-) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba , lubię dużo warstw i te dobrane zielenie są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie ukazałaś te piękne zielenie, nie łatwo zrobić pracę praktycznie w jednym kolorze, Ci to się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ pięknie, Niby tylko prostokąciki a jak ładnie to gniazdko, dla mnie domowe, podniosły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kompozycja zielonych odcieni, układ detali również mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Romantyzm w zieleniach😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz