Kartka na koniec lata.


Modboard sklepu scrapkowo zwrócił od razu moją uwagę. Nietypowy, ciekawy, inny. Nie mogłam przejść koło niego obojętnie:


Z grafiki inspiracyjnej wyciągnęłam najpierw wzór i kolory dzbanuszka. koła pojawiły się w kropkowanej, spodniej warstwie ale też domalowane pod kompozycją. W kilku miejscach pojawiły się też drobne, czerwone, błyszczące akcenciki nawiązujące do owoców w dzbanku.

Ze zdjęcia z kapustą wzięłam nie tylko kolor, ale też motyw kropelek rosy, który pojawił się na kwiatach, liściach i tle. Dodałam też małe ręcznie wycinane, zwijane różyczki, które wyglądają trochę jak małe kapustki;)

Z pajęczyną pokrytą kroplami skojarzyły mi się perełki na żyłce, a kapelusz grzybka podyktował kolor tła jednej z warstw.


Oczywiście zgłaszam pracę na wyzwanie, z którego modboard pochodzi:


Komentarze

  1. Piękna praca;) Dziękuję za udział we wrześniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca przepiękna kompozycja i od razu zauważyłam te kropki, super,dziękuję za zabawę za scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna interpretacja moodboardu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial we Wrzesniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. mistrzostwo i cudnie zinterpretowany moodboard!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita, te kolory pięknie się prezentują, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zestawienie kolorów, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz