Lift kartki Variatki i nowe papiery LemonCraft


Kartka postała już kilka dni temu, ale z publikacją musiałam poczekać do czasu premiery nowych kolekcji LemonCraft. Tym razem mój ulubiony arkusz z Sense and Sensability, w drobne różyczki, stał się tłem dla energetycznej, bardzo kolorowej kompozycji.

Jeśli chcecie oglądnąć całą nową kolekcję, zaglądnijcie na bloga LemonCraft, instagram lub facebook marki. W najbliższych dniach pojawią się tam candy, w których możecie wygrać dwie nowe kolekcje. 



Kartka jest liftem pracy Variatki podyktowanej przez wyzwanie Towarzystwa Dobrej Zabawy. Oryginał potraktowałam jako mapkę, ale też częściowo zachowałam kolorystykę pracy.
 Napis na kartce pochodzi od Jolagg.



Dopisane 13.03.2019:
Kartka wygrała wyzwanie:)
Dziękuję.



Komentarze

  1. Kartka jest naprawdę przepiękna, super wykonana, śliczna i mój ulubiony niebieski ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszła! Bardzo wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniała! Zachwyciła mnie kompozycja i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jeszcze dodam, że cudowne zdjęcie. Uwielbiam taką GO, żałuję, że mój telefon tak nie umie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, mój też nie. To gotowe tło w rolce, udające tylko rozmycie tła:)

      Usuń
    2. Omatko, poważnie?! Naprawdę bym na to nie wpadła, wygląda obłędnie!

      Usuń
  5. Ależ tu kolorowo i energetycznie! Bardzo dziękuję za wspólne liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna ta kartka i bardzo ciekawie zrobione zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny lift, bardzo wiosenna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka. Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka i piękne zdjęcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Urzeka kolorami i kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały lift. Super praca.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca. Cudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, wiosenna karteczka. Cudowna aranżacja, tlo ... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękniutka kartelucha.
    dziękujemy za udział w TDZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz