Lift kartki Annar


Kolejny lift dla Towarzystwa Dobrej Zabawy. Moja wersja kartki wyszła nieco bardziej romantyczna i delikatna. Postanowiłam postawić na pastelowe odcienie w ciepłych akcentach.
Na podstawę kartki wybrałam jeden z moich ulubionych arkuszy Domu Róż Lemon Craft - cały w listy i koperty. Zamiast bilecików wystających między warstwami dodałam zegary. Kompozycję z czerwonych kwiatów w mocnych kolorach zastąpiłam bukietem w delikatnych, ciepłych kolorach.
Ramka u mnie jest sporo większa, a tagi mają inny kształt, jednak starałąm się dość wiernie oddać rozdarcia po prawiej stronie. 





porównanie z oryginałem, kartką Annar:





Komentarze

  1. Здравствуйте!) У Вас и впрямь получилась шебби бирка. Она полна женственности и романтики. Нежный букет, очаровательная рамка- все супер! Спасибо от ТДЗ. С теплом, Елена...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, delikatne , romantyczne !!! Cóż jeszcze mogę powiedzieć ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny loft. Baaardzo romantyczny. .. z Ania z zielonego wzgórza jakoś mi się skojarzyło. Sympatyczna praca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz