Delikatna, ale z pazurkiem. Jak wykorzystać papier Lava i tusze Aura.


Zaczęło się od zabawy tuszami na papierze Lava.  Bardzo lubię patrzeć jak kolory tuszy aura przenikają się, rozlewają tworząc różnego kształtu zacieki.  Bawiłam się, żeby przetestować nowy papier i na końcu zostało mi kilka arkuszy o róznych kolorach i wzorach.

(tu sam początek zabawy- pierwsza warstwa chlapnięć)

Te najprostsze o zielono-turkusowo -niebieskich plamkach postanowiłam wykorzystać do zrobieinia listków.  Wykorzystałam do tego komplet wykrojnik + stempel z Agateria Craft wzór listków odbiłam bezbarwnym tuszem do embossingu i pozypałam białym pudrem do detali. Nadmiar pudru strzepnęłam niedokładnie, żeby na niektórych listkach utworzył białe ktople i przecierki. 




Gotowe listki użyłam do stworzenia kartki:


Swoim zdecydowanym kolorem i ciekawą fakturą ożywiły pastelową kompozycję. Dodałam też kilka chlapnięć akwarelami w płynie liquarel. Zrównoważyły one jasny i prosty wzór papieru z wyrazistymi bukietami.


Papiery: LemonCraft i Lava
Media z Craftart.com.pl
Stempel, puder do embossingu i wykrojnik z Agateria.pl

Komentarze

  1. Piękna kartka, fajne te tusze Aura chyba czas je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważaj, bo to uzależnia! Najlepsze efekty dają na powierzchniach, które nie chłoną: sliski papier, ceramika, wosk (świeczki). Powiem Ci szczerze, że mnie efekt rozlewania się ich po papierze hipnotyzuje.

      Usuń
    2. Te zacieki wyglądają genialnie😍 są takie bajkowe... dziękuję za radę, będę próbować! 😊

      Usuń
  2. Zawsze podziwiam ludzi, którzy tuszaami, akwarelami czy innymi mediami tworzą niepowtarzalnr tła czy papiery.
    Stworzone listki dodają charakteru Twojej pracy. Pięknie ją ożywiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przypadku aury to czysta zabawa:D Nawet moja 12-letnia córka robi takie tła :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo... Świetnie wyszło! tusze wykorzystałaś maksymalnie i to zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się delikatność Twojej kartki :) chyba muszę się zainteresować tymi tuszami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt, no rewelacyjny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny efekt. Piękna kartka. Czy można w jakiś sposób przygotować inny papier np. akwarelowy do pracy z tymi tuszami? Nie mam odpowiedniego papieru a tusze leżą bezczynnie 🤔

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna kartka, super wykonanie i dobór kolorów , a tło genialne wszystko to razem tworzy taką fajną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, naprawdę inspirujesz, takie tło to cudeńko:)) też mi się zachciało tych tuszy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaa! Ale świetna chlapciowa zabawa :) A końcowy (i początkowy) efekt jest niesamotity - kolory wspaniale się przenikają. Kartka jest wspaniała i bardzo spójna :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te listki wyszły. Pięknie się prezentują na tej malutkiej karteczce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pomysł z siateczkowym serduszkiem, a listki wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne tło, samo by się nadawało na kartkę, nie tylko na listki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy i bardzo fajny efekt uzyskałaś za pomocą tych tuszy muszę się pokusić i spróbować też coś zrobić choć ja mało "mediowa" jestem

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka super praca. to wyjęte serduszko świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz