Lawendowy czekoladownik.



 Jesień to nie tylko rudo-złoto-purpurowe liście. Początek jesieni kojarzy mi się z delikatnymi wrzosami i bukietami lawendy. Lemon Craft wypuścił delikatną kolekcję w kolorach końca lata. Do  bukietów lawendy wyciętej z arkusza dodałąm kwiaty z Little Birdie oraz koronki.



Kieszonkę czekoladownika ozdobiłam napisem "moc życzeń". Jest też miejsce na ręcznie wypisaną dedykację.






Do wykonania czekoladownika użyłam: 
LemonCraft- My Sweet Provence
Agateria Craft -Magic Dreams
kwiatki Little Birdie
Wykrojnik Memory Box Moc Życzeń 98915
Fabrika Decoru Enamel dots

Lubicie czekoladowniki? zapraszam Was do wymianki w której biorę udział:



Oczywiście na wymiankę mam inny czekoladownik, który pokażę dopiero jak dojdzie, żeby nie psuć niespodzianki:)

Komentarze

  1. Jest absolutnie zchwycający! Szczególnie podoba mi się bukiet - wybrałaś cudownie te kwiatki, pasują licznie, podobnie jak koronka, naprawdę prze ślicznie wyszło wszystko:) Mnie też bardzo podobają się te papiery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczna i piękna w swych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny a kompozycja kwiatowa wyszła Ci wspaniale, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna praca, zarówno kompozycja jak i kolorystyka, całość zachwyca. Też chciałam wziąć udział w tej zabawie ale bałam się, że z braku czasu nie podołam. Może następnym razem się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczny czekoladownik! Świetnie wyglądają warstwy papierów uwieńczone ślicznym bukietem :) Fiolet przyjemnie prezentuje się w towarzystwie soczystej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny! Bardzo podoba mi się jego delikatna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki piękny 😍 tan napis w środku robi wrażenie, jak resztą cały czekoladownik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ozdobiony! Można patrzeć godzinami! Mnie też jesień kojarzy się z wrzosami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeeeju. Jest przewspaniały, ta kolekcja jest piękna, a Ty jej tak cudownie uzylas. Tyle się na nim dzieje i tak pięknie się dzieje. Achhhh.... Cudna ta jesień u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż zapachniało lawendą, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ,kobiecy i taki delikatny. Bardzo podobają mi się te przechylenia papieru na pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownyyyyyy! Uwielbiam lawendę i rozbielone kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz