Lift dla EgoCraft- część pierwsza.


Dziś mam dla Was kartkę ślubną w beżowo-fioletowych kolorach. To jeden z dwóch liftów jakie zrobiłam dla egoCraft. W wytycznych wyzwania jest punkt, mówiący o tym, że każdą pracę trzeba zgłaszać w oddzielnym poście, więc turkusową wersję liftu pokażę Wam jutro. 

W mojej wersji zachowalam motyw serca z tekturki, układ warstw, koronki oraz rozmieszczenie elementów kompozycji. Rzadko robię kwadratowe kartki, wydłużyłam więc formę i dodałam dodatkową warstwę i przeszycia.



Oryginalna kartka: 

Ozdobiłam też jak zwykle środek kartki. na polu do wypisywania życzeń usiadł fioletowy motyl:



Liście serca pokolorowałam markerem Copic G21 a murek Graph'it 6120


Tył kartki ozdobiłam tekturką mojego projektu (możecie ją kupić w Agateria Craft) oraz Emaliowymi kropelkami z Fabrikaa Decoru



Do wykonania liftu użyłam:
AgateriaCraft Magic Dreams
Lemon Craft My Sweet Provence
Tekturki Agateria Craft i SnipArt
stempel Lemonade

Komentarze

  1. Piękny lift! Fajnie na luzie potraktowana inspiracja,bardzo podoba mi się kolorystyka:) dziękuję za udział w wyzwaniu z egoCraft, oraz...pozdrawiam z "komentarza przy kawce" 🙋😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z liftem kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny lift, cudowna praca 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lift, wspaniale Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłaś nową piękną kartkę, podoba mu się, że zastosowałaś inny kształt i wyszło cudownie. Dodatkowo środek i tył oklejony :) O Twojej tekturce z tyłu nie wspomnę - super jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lift też mi się bardzo podoba. Zachowałaś klimat oryginału, a jednocześnie swój styl. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, warstwowa i dopracowana praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten Twój lift. Fajnie wydłużylas ją, bardzo mi się podoba jest taka delikatną...
    I świetna ta tekturka od razu pomyślałam że ją chcę... Chyba mnie zakupy czekają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały lift. Piękna praca ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny lift, przyznam, że Twojej kartce dobrze zrobiło wydłużenie jej :) fajnie, że nie tylko środek jest oklejony ale i tył kartki :) rzadko się to u nas spotyka, ale dzięki temu Twoją tekturka ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz