Lift z sercem w wersji turkusowej



 Druga wersja liftu dla egoCraft. Podobnie jak w poprzedniej kartce  zachowałam w mojej interpretacji motyw serca z tekturki, układ warstw, koronki oraz rozmieszczenie elementów kompozycji. Pozostawiłam też motyw niebieskawo-turkusowych deseczek. 

Dla przypomnienia, wzór liftu wygląda tak:




Tekturki pokryłam pudrami do embossingu:






A tak obie liftowe kartki wyglądają razem:



Do wykonania liftu użyłam:
Mintay by Carola Cosy Evening
Lemon Craft My Sweet Provence
Tekturki Agateria Craft
Pudry do Embossingu Stamp Gang Dessert Moon, Stampendous Shabby blue, Agateria Craft Ciemno zielony
stempel Lemonade



Komentarze

  1. Super, chyba w tej wersji kolorystycznej jest dla mnie jeszcze bardziej urocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są świetne. Dla mnie też ta turkusowa jest bardziej urocza, bo bardzo lubię ten kolor. Podoba mi się też tekturka, cudnie wygląda ten puder.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale zliftowane kartki mi przypadła do gustu turkusowo- niebieska

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zdecydowanie błękitna :) Świetnie przerobiona tekturka - przyjemnie komponuje się z deskami na papierze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie cudowne, ale dla mnie też turkusowa "cudowniejsza" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki, w tej turkusowej bardzo mi się podoba zembossowany napis i delikatne żółte dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca. Taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie kartki, wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny lift - kolejny zresztą :) obie bardzo mi się pododają, ale zieleń jest moim ulubionym kolorem, więc bez ogródek - mój głos ma zielona wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki są śliczne, świetnie zrobiło im zastosowanie bazy o dłuższej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz