Post pożegnalny i wyzwanie LemonCraft



Nadszedł czas kiedy muszę odłożyć identyfikatorek Ambasador Brand Lemon Craft na bok.
W zeszłym tygodniu przestałam pełnić tą funkcję, ale nie oznacza to, że papiery lemonkowe znikną z moich prac i bloga. Są wyjątkowe i nadal będą mi towarzyszyć, będę z nich tworzyć. Nie będę jedynie wykonywała działań promocyjnych przewidzianych dla funkcji ambasadora marki.

Dziękuję cytrynowej ekipie za wspólny czas, za wszystkie radosne chwile, za to czego się od Was nauczyłam. Zostanie mi to we wspomnieniach, na zdjęciach i w serduchu.
Cudownie było być częścią zespołu!




Na koniec zapraszam Was do udziału w zabawie Lemon Craft. Do rozpracowania jest taka tablica. Prawda, że ciekawe kolory?





Jako inspirację do niej wykonałam kartkę pełną kwiatów. Z tablicy wyciągnęłam kolory, motyw deeseczek i pełen zieleni bukiet.


Komentarze

  1. Cudna kartka Irenko :)
    Pożegnania są smutne, ale może przyszedł czas na coś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, cudownie skomponowana kartka, podoba mi ię bardzo mimo,że kolory nie moje. :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudownej urody kartka, ale Ty zawsze pięknie tworzysz więc nie może być inaczej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysko, smutno mi bardzo, że finisz był akurat taki. Mimo wszystko, życzę Ci samych podniebnych lotów twórczych oraz wielu niezapomnianych rejsów. Dziękuję za cały wspólny czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną kartkę wyczarowałaś 😍 bogato zdobiona, ale ze smakiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś się kończ, coś zaczyna. Ale wspomnienia i doświadczenie zostają na zawsze.
    Piękna kartka. Bardzo podoba mi sie kształt kwiatowej kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie skomponowana kartka, śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się ciepło Rysko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kompozycja kwiatowa. Piękną kartkę wykonałaś. Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała, niezwykle bogata kompozycja, kolorki piękne :) Tablica inspiracyjna faktycznie urzeka i kusi, żeby na jej podstawie przygotować jakąś pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ukwiecona i pachnąca latem, świetne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jedno ładniejsze... Wasze cytrynkowe zdjęcia cudne. Paleta extra a praca z niej śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz