Sowa Harrego Pottera i krakowski smok


Dziś mam dla Was plan lekcji dla wielbicielki Czarodzieja z Hogwartu.
Namalowałam go akwarelkami Renesans na papierze akwarelowym. Szalik Hedwigi, oczywiście w kolorach Gryffindoru tworzy baner, na którym napisane będzie Imię i klasa właścicielki. W liście który trzyma Hedwiga jest miejsce na rozpiskę godzin a pieczęcie wyznaczają poszczególne dni tygodnia.



Drugim szkicem akwarelowym jest krakowski smok. Stało się tradycją, że co roku szkicuję Smoczysława na krakowski zlot karawaningowy. To już ósmy!


Komentarze

  1. Wow,jestem pod wrażeniem Twojego talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda! Obydwa przecudne! Ale sowa zdobyła moje serce. Ma takie piękne piórka i oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne projekty, zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały plan lekcji :) Drugiego takiego nie ma! Masz talent do malowania, wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace, brak słów... gratuluję talentu 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, zazdroszczę talentu do kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny plan! Sowa jest przecudna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Zakochałam się w tej sowie i smoku i całym planie lekcji <3 szkoda, że już nie chodzę do szkoły bo chętnie bym taki powiesiła nad moim biurkiem :) Pięknie malujesz, ja dopiero zaczynam próby z akwarelami (tymi bardziej profesjonalnymi ;) ) pięknie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, wspaniały plan lekcji! Sowa jest przepiękna! A Smoczysław przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz