Dla małej Hani.


Zdjęcia nie do końca oddają kolorystykę kartki. Niestety szarówka jesienna plus brak czasu na poprawkę sesji fotograficznej sprawiły, że nie jest idealnie odwzorowana.
Starałam się wybrać najlepsze ze zdjęć, mimo to ciut brakuje ostrości i delikatności koloru. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie:)

Mimo braku idealnych ujęć postanowiłam pokazać Wam komplet powitalny dla maleńkiej Hannah. 
Kartka miała być bez nadmiaru różu, a sugerowanym kolorem przewodnim był szary. Od razu pomyślałam o papierze Maya Design, który pomimo przewagi ciepło-szarego koloru utrzymuje lekki, wesoły, dziecięcy klimat. W centralnej części karki umieściłam zdjęcie Hani w shaker boxie. Do "grzechotki" wsypałam cekiny w kolorach bukiecików zdobiących front kartki.



W środku wkleiłam podesłane życzenia, miejsce na podpis i dziecięce grafiki.


Tył poza przeszytym papierem ma stempelek, którego używam często ostatnio: "jedyne, niepowtarzalne, wykonane ręcznie z dbałością o każdy detal"  Lemonade tworząc ten wzór idealnie oddało proces twórczy. Każde chlapnięcie, kwiatek czy przeszycie ma znaczenie i sprawia, że praca jest wyjątkowa.


Na kartce pojawiło się też imię dziewczynki ułożone z tekturkowych scrabble.


Komentarze

  1. FANTASTYCZNA....NIEPOWTARZALNA jak zawsze....dziekuje.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosłownie 30 sekund temu komentowałam problemy Peninii z robieniem zdjęć - mam to samo! Jest ciągle za ciemno, nawet w samo południe. Gosi poradziłam, żeby nagrywała filmiki. Mimo że to ten sam obiektyw na filmikach jakoś lepiej widać wszystkie detale i brokaty, których nie pokazuje zdjęcie.

    Mimo problemów ze zdjęciami jednak udało Ci się uchwycić, co potrzeba. Urocza kartka, shaker boski - strasznie je lubię, muszę zdecydowanie częściej robić. :) Hania będzie miała przepiękną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, chyba będę musiała wyciągnąć namiot bezcieniowy na tak ponure dni. Nie lubię zdjęć z bezcieniowego, ale w takie dni może uratować. Normalnie kartka poczekałaby na ciut lepszą pogodę ale przez przeziębienie zagapiłam się i miałam tylko jedno pochmurno-szare popołudnie na sfotografowanie bo następnego ranka kartka leciała już do Brukseli. Prawie zdecydowałam nie publikować kartki ze względu na słabsze zdjęcia, ale pomyślałam, że czasem chęć zrobienia wszystkiego idealnie można schować do kieszeni na chwilę:D

      Usuń
  3. Occchhh, faktycznie kartka jest cudnie delikatna... Naprawdę ślicznie dziecięca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, delikatna kartka :) I ślicznie cała ozdobiona. Bardzo mi się podoba, jak wychodzisz poza bazę kartki - to bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza praca. Piękna pamiątka na lata pozostanie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ja to znam... Pochmurne dni potrafią zepsuć fajne ujęcia.. Ale na Twoich zdjęciach wszystko widać dobrze. Kartka bardzo delikatna, bardzo pomysłowa i słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i bardzo urocza kartka

    OdpowiedzUsuń
  8. No teraz jest bardzo cięzko robić zdjęcia przy dziennym świetle, zdecydowanie
    Kartka bardzo słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, bardzo delikatna karteczka.
    To prawda, jesienno - zimowa pogoda stawia wyzwania robiącym zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety zdjęcia nie zawsze wychodzą nam tak jak byśmy to chcieli :) praca bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, delikatna kartka. Bardzo mi się podoba wnętrze tej kartki - pięknie wykończone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz