Jesienne kolory i dwutygodniowa przerwa w blogowaniu.


Wyczekana paczka z papierami nowej na rynku firmy dociera, nożyczki idą w ruch.... i na tym bajka się kończy, bo dopadło mnie paskudne przeziębienie i pożarło wszystkie siły i sporo czasu.
Kartki z papierów scrapboys powstały cztery, ale przed wyjazdem na urlop nie zdążę prawdopodobnie ich sfotografować, więc spodziewajcie się za dwa tygodnie, po powrocie, zwiększonej dawki zdjęć kartkowych.

Nie będzie mnie tu dwa tygodnie - będę żeglowała między wysepkami Chorwacji. Trzymajcie kciuki za ładną pogodę i przyzwoity wiatr!


Kartka powstała z kolekcji Scrap Boys Industrial romance. Kolekcja utrzymana jest w sepiach, brązach i rudościach - idealnych do jesiennych prac. 


Środek kartki ozdobiłam papierem w korony i motylem z zestawu do wycinania. Oczywiście baza kraft najbardziej pasowała do kolorystyki kolekcji.



Do bukietów  rudo-cherbacianych róży dopasowałąm papierowe kwiaty, barwione Renesans Liquarel z odrobiną brokatu na niektórych krawędziach.



Na kartce musiał pojawić się wróbelek. Bardzo lubię te sympatyczne ptaszki, a jest ich niestety w miastach coraz mniej. Szczerze mówiąc, to od niego zaczęła się kompozycja tej kartki - rozczuliły mnie wróbelki w koronach. Jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że kolejne dwie kartki będą im dedykowane!




Tył kartki równie bogato zdobiony jak przód, z odrobiną brokatu i złota.


Stempelek "jedyne, wyjątkowe, niepowtarzalne, wykonane ręcznie z dbałością o każdy detal" posypałam złotym pudrem do embossingu z Agateria Craft





Na koniec nie może zabraknąć dyni. Nasza nie wyszła zbyt straszna. W dzień sikorki siedziały na niej i skubały ogonek:)



Spokojnego weekendu i do zobaczenia po urlopie!

Komentarze

  1. Wspaniała kartka! I kompozycja, i papiery. Dzięki za wskazania nowej marki!
    Baw się dobrze na wodach Chorwacji! Mam nadzieję, że przeziębienie przejdzie przed wyjazdem i że przywieziesz masę scrapowych przydasi chorwackich, których u nas nie ma. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna ta kartka, taka ciepła :)
    Miłego urlopu, trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz... Baaardzo, bardzo podobają mi się zdjęcia z Twoimi łapkami... Idź tą drogą. A kartka cudnie jesienna, cudnie brązowa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała , dopieszczona praca. Dużo zdrowia życzę oraz udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka na bogato! Wspaniała w szczegółach i kolorze :) Bardzo mi się podoba! Udanego wypoczynku Rysko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście jesienna kolorystyka ale bardzo ciepła

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna praca...zachwycasz...i te kolory ...magia barw...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba wykończenie całości, tył, środek - taka kompletna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudna jesienna kartka!
    Mam nadzieję, że plany urlopowe dają się realizować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kartka :) śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, co za cudo, ta kolorystyka, i znowu piękny środek i tył kartki. Rewelacyjny projekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz