Kartka ślubna ze stokrotkami i różami.



Ekspresowo wykonana kartka ślubna dla anglojęzycznej pary. Postawiłam na jasne, pastelowe kolory.  Kwadratowe i prostokątne elementy podkleiłam białymi papierami i obszyłam pojedynczym ściegiem. W centrum kartki ułożyłam skośną, strzelistą kompozycję z pastelowych kwiatów.


Tekturkowy napis z AgateriaCraft  pokryłam pudrem Stampendous, który pokrywa powierzchnię biało-złotą emalią



Tył kartki ozdobiłam tekturką z AgateriaCraft


Całość zapakowałam w delikatnie zdobione pudełko z okienkiem:



Papiery: LemonCraft
Tekturki: AgateriaCraft
Ćwiek: Dolina tęczy.

Koronka gra główną rolę w ozdobie pudełka, na kartce pojawia się także print w koronnkowo- serwetkowe wzory, dlatego zgłaszam komplet na koronkowe wyzwanie ScrapAndMe


Komentarze

  1. Cudownie piękna i fajny pomysł z ta koronką ...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak cudownie wszystko wygląda! Kartka jak piszesz - ekspresowa, ale zrobiona idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak pięknie i subtelnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka. Niesamowite, że postała w ekspresowym tempie! Wszystko świetnie przemyślane i skomponowane a do tego super piękne pudełko z koronkowym dodatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ozdobiona kartka! :) Bardzo delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, piękne papiery i piękny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca. Taka dopieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie i elegancko <3, dziękuję za udział w wyzwaniu w ScrapAndMe .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:) Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka i bardzo fajny pomysł z tą koronką na pudełku :) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycająca praca, brak mi słów 💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz