Trzy siostry.


Trzy kartki, podobne, a równocześnie bardzo różne.
Zaczęło się od środkowej. Zrobiłam ją na wyzwanie "mini kartka" z okazji światowego dnia tworzenia kartek w ScrapElektrowni.  Środkowa kartka ma wymiary 8 na 11 centymetrów. Mała, ale po ozdobieniu wydała mi się całkiem wymiarową kartką, postanowiłam więc zrobić jej miniaturową wersję. Najmniejsza kartka ma 3 na 5 cm.
Do kompletu naa samym końcu dorobiłam pełnowymiarową kartkę - prawie DL.

Która podoba Wam się najbardziej?



Tyłeczek małej kartki też jest ozdobiony jak większych:




 Maleństwo -3 na 5 centymetrów


Maluszek 8 na 11 centymetrów







 i pełnowymiarowa, prawie DL 19,5 na 11 cm


Na koniec jeszcze raz wszystkie razem


Kartki wygrały sepiowe wyzwanie!





Komentarze

  1. Ale mały przeuroczy słodziak! Pięknie wyszły trzy siostry ;) Podoba mi się każda, ale najbardziej ta środkowa, ze względu na jednolity ton. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne trio! A to maleństwo jest w dodatku przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej 😃 chyba źle podlinkowałaś do wyzwania, bo w linku wyświetla się layout 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wieczorem będę przy komputerze to sprawdzę i poprawię

      Usuń
    2. link poprawiony. Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci za czujność i informację:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Śliczne wszystkie ale... no właśnie środkowa skradła moje serce głównie ze względu na kolorystykę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie świetne, ale ta środkowa "ma to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny komplet:) Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł i wszystkie śliczne :) Podziwiam precyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne, ale to maleństwo jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe trio! Przepiękne są wszystkie trzy :) Ale ten najmniejszy maluszek najbardziej chwycił mnie za serce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! A to maleństwo mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne, najbardziej uroczyła mnie ta najmniejsza jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są przepiękne i świetny pomysł :) A ten maluszek jest urzekający :) Dziękuję za wspólną zabawę w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna trójca. Wszystkie są rewelacyjne pod każdym względem. Maleńka jest najsłodsza ze względu na swoje wymiary.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz