Niebieskie ptaki i pastelowe kwiaty - gościnny występ w Miszmasz Papierowy



Dwutygodniowa przerwa przeciągnęła się o kilka dni bo złapało mnie przeziębienie, ale już wystarczy wygrzewania się pod kołderką z paczką chusteczek. Wracam do Was z garścią zaległości.

Jako pierwsza będzie kartka z gościnnego występu w Miszmasz papierowy. Jako gościnną inspirację  przygotowałam kartkę z tekturką "love", która idealnie pasuje jako nakładka na shaker box.
Pokryłam ją pudrami do embossingu w 2 pastelowych odcieniach.
Pod tekturką "uwięziony" jest jeden z niebieskich ptaków,
drugi śpiewa mu siedząc na bukiecie kolorowych kwiatów.
 Całość utrzymałam w delikatnej, lekkiej i radosnej kolorystyce






Papiery:ScrapBoys Dream Garden
Tekturka: Miszmasz Papierowy

Komentarze

  1. Przepiękna kartka z shaker boxem i piękną kompozycją kwiatową

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, tak ślicznie skomponowana. Można się w niej zakochać ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój występ w Miszmaszu Papierowym bardzo udany! Piękna, radosna praca. Shaker z tekturką boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekturka rewelacja! I jeszcze bardziej rewelacyjnie użyłaś ją w kartce :) Cudeńko! A po powrocie z wypoczynku zwykle trzeba odpocząć, więc z tym przeziębieniem wszystko pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka! Piękna kompozycja kwiatowa i tekturka - świetnie się dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowa kartka:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, piękna, obłędna 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka, urzekła mnie ta tekturka ❤️💕 coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz