Wyniki wymianki Hobby Place i świąteczne życzenia


Bardzo lubię wymianki rękodzieła, a Boże Narodzenie jest idealną okazją żeby wysłać komuś niespodziankę. W tym Roku brałam udział w wymianie  świątecznej Hobby Place. Kasia z Papierowe Podarunki wymyśliła kilka kreatywnych, ciekawych zadań. Trzeba było przygotować papeterię, list, ozdobę choinkową, playlistę świąteczną, kartkę, prezentowe bileciki, świąteczne przepisy,ramkę na zdjęcie, ozdobę do domu i listę na noworoczne postanowienia.

Udało mi się wykonać wszystkie zadania i wysłać paczuchę wymiankowej parze. Nie wszystkie elementy udało mi się obfotografować oddzielnie, ale poniżej możecie pooglądać kilka szczegółów:


Dodatki w świątecznych wymianach zrobiłam w czerwono-złotych kolorach. Bożenka, która była moją parą wymiankową powiedziała, że takie kolory lub w bożonarodzeniowych dekoracjach.


Poinsecje barwiłam tuszami Aura Renesans. Tuszami i porporiną podbarwiłam też tło pod kompozycją.







Tylko plansza na postanowienia jest kolorowa, pastelowa.


Od Bożenki Zielińskiej dostałam taką świetną paczuchę:


Wszystkie prezenty wymiankowe były śliczne, zrobione z sercem zdolnymi łapkami. Najbardziej spodobała mi się karta w kolorach śniegu:



Dotarło do mnie też kilka listów i kartek z wymianki miłośników pisma ręcznego. Tamte pokażę jednak później, bo jeszcze nie wszystkie doleciały.

Lecę lepić uszka, a Wam życzę smacznej wigilii, cudownych świąt z bliskimi, wśród dźwięków kolęd i zapachów piernika i choinki.


Komentarze

  1. Piękne prace wykonałaś na wymiankę, podziwiam efekty pracy z tuszami, chyba się zdecyduję na ekspertmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace! Też lubię się wymieniać pracami, cudnie jest moc zapoznać się z czyimś warsztatem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace wykonałaś i dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace , podziwiam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace powstały, i jak wszystkie do siebie pasują mi:) Wymianki są super! Także brałam udział w tej wymiance i niebawem pochwalę się moimi zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Bezustannie podziwiam Twoje poinsencje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw stworzyłaś, fajnie wyglądają te wszystkie prace tak do siebie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz