Zimowa kartka z jelonkiem


Dziś mam dla Was kartkę z jelonkiem z papierów Scrapboys - Winter Cotton. Dookoła sweterkowe tło z kolekcji Rustic Winter od Scrapmir
Kwiaty do tej kartki Zrobiłam z kalki technicznej barwionej tuszem Aura - cyjan  rozpuszczonym blenderem Aura. Tusz pięknie sam się rozpływa, tworząc ciekawe przejścia tonalne na liściach poinsecji. Liście ostrokrzewu i dolne liście niektórych kwiatów podbarwiłam szmaragdowym i zielonym tuszem.

 Sporym ułatwieniem jest to, że Aura szybko wysychają, nie mam cierpliwości do kwiatków modelowanych wodą, a tu efekt jest dużo szybszy.

Kompozycję uzupełniłam embossowanymi gałązkami jemioły i szyszkami. Dodałam też perełki na żyłce w delikatnym, pastelowo-miętowym kolorze i "zamrożone" owocki.











Komentarze

  1. Cudowna, pięknie Ci wyszły te kwiaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna, taka bajkowa i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, przepiękna, zachwycająca! Kocham prace choćby z niewielką ilością mediów, są zawsze wyjątkowe! Twoja jest boska! Poinsecje mnie zachwyciły totalnie! Też używam tych tuszów i robiłam gałązki z kalki barwione nimi, ale mnie się kalka pozwijała totalnie i była nie do wyprostowania. :( Przy niektórych próbach się rwała. :( Jak to zrobiłaś, że u Ciebie się tak nie robiło? Są jakieś specjalne kalki, które się tak nie zwijają? One są tak cienkie i kruche, że nawet od zagięcia pękają i się kruszą. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw wycięłam kształt płatków (wykrojnikiem), uformowałam dłutkiem na gumie (tu musiałam uważać bo za mocne naciśnięcie kruszyło/rwało kalkę) a na końcu barwiłam. Jeśli płatki są ukształtowane, nie podwijają się przy zamoczeniu tuszem. Najpierw pokrywałąm kalkę cienką warstwą blendera, pozniej w środek dawałam kroplę lub dwie Aury. Tusz sam pięknie się rozpływał i w ciągu kilku minut zasychał dzięki czemu mogłam tego samego wieczoru kleić kwiatki. Tym razem kalkę mam dość grubą, sztywną. Nie pamiętam gramatury, ale jest wyraźnie grubsza od tych, które wcześniej kupowałam.

      Usuń
    2. Dzięki! Ja robiłam odwrotnie, najpierw barwiłam, potem wycinałam, bo po barwieniu nie wiedziałam jeszcze, co z tego zrobię. Może dlatego? Kalka się pozwijała i rwała przy wyjmowaniu z wykrojnika. :(

      Usuń
  4. Cudo po prostu, jestem zauroczona!! A kwiaty to po prostu poezja! :) Dzięki za instrukcję co i jak z kalką, przyda się mam nadzieję w swoim czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna! Poinsencje zachwycają! I jelonek też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Uwielbiam mroźne kartki 💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie zimowa :) Kwiaty z kapki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kartka! a kwiaty wręcz nieprawdopodobne, magiczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę zapytać co to za wykrojnik, ten na samym dnie (biały)? Bardzo mi się podoba, chętnie bym taki kupiła:)

      Usuń
    2. to śnieżynki od Wild Rose Studio. Podobne narożniki śnieżynkowe mają też memory box i tattered lace z tego co pamiętam.

      Usuń
    3. Dziękuję kochana za odpowiedź:)

      Usuń
  9. Jakie piękne te twoje kwiaty. Istne arcydzieło. A kartka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne i wspaniałe kwiaty! Magia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kartka. Kwiaty zachwycające. Już od długiego czasu obiecuję sobie, że kupię kalkę i ciągle zapominam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka, kwiatki są wręcz cudowne, rewelacja ❤️💕

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz