Pantone 19-4052 - Classic Blue

Według instytutu Pantone, kolorem 2020 roku będzie Classic Blue- mocny, ciemny odcień określany jako  kolor wieczornego nieba.
W nowym moodboardzie wyzwania Scrapbooking Shop jest pełno tego koloru. Wykorzystując paletę kolorów i elementy tablicy stworzyłam kartkę:


Warstwy mojej kartki układają się jak w ciastkach makaronikach z prawego panelu: niebieski-biały-niebieski. Pojawiły się białe i niebieskie kwiaty, mniejsze i większe, puchate i postrzępione. Koperta zalakowana serduszkiem skojarzyła mi się z zaproszeniem ślubnym, dlatego kartkę ozdobiłam ślubnym napisem Mr & Mrs zembosowanym na biało. Złote elementy tacek przeniosłam na delikatne złote akcenty w kartce i środkowej warstwie bazy.








Komentarze

  1. Woow! Jest niesamowicie piękna. Pięknie się błyszczy, cudnie wyglądają sznureczki i ma wspaniałe kolory. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, pięknie to wszystko skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście cudny ten kolor, kartka przepięknie wygląda w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! To mój ulubiony kolor, ale nie tylko dlatego podoba mi się Twoja kartka. Zachwycają mnie te wszystkie drobiazgi użyte do kompozycji. Niebiesko-biało-złote drobniutkie kropeczki dosłownie dziś zastosowałam na mojej pracy, bo wreszcie wpadłam na to, jak robić chlapania embossingiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!!
    Przepięknie cudna.
    Te kolory, warstwy, kwiaty... Zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! To jest w zasadzie mój ulubiony kolor. :-) Dzisiaj cała wyglądam jak wieczorne niebo. :-)
    Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska 🤩 kolory, kompozycja, kwiaty... Wszystko idealnie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przepięknie w tych kolorach i cudownie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jest prześliczna kartka, zwłaszcza podobają mi się te chlapania pod kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie skomponowana kartka! Wow! Podoba mi się mini akcent w postaci brokatu i chlapań. I papier bazowy ma ciekawy złoty wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, wspaniała interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna karteczka, oszałamiająca:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz