Urodziny w kolorach zimy.




Po sylwestrowym szaleństwie naszła mnie ogromna ochota sklejenia czegoś. Po świąteczno-chorobowej przerwie otworzyłam blog wyzwaniowyi pierwsze co rzuciło mi się w oczy to piękny, zimowy moodboard LemonCraft z ciekawym kontrastem czerwieni zimowych owoców z mroźnymi błękitami elementów krajobrazu.

Wzięłam z niego kolory, czerwone owocki dostały u mnie czapy śniegowo-lodowe jak jarzębiny z 2 zdjęcia. Pojawiły się też gałązki/patyczki. Pod kompozycją pojawił się też motyw drewna  z papieru LemonCraft - Gossamer Blue 02.





 Kartka cała błyszczy jak zmrożona, dzięki perłowej mgiełce.  Napis "sto lat" zembossowałam trzema odcieniami pudru.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie LemonCraft i wyzwanie Scrap and Me #64 Glitter (w tej kartce prawie wszystko błyszczy:) ) 


Komentarze

  1. Och jaka piękna!!!! Otworzył się blog. I ujrzałam! Ją! Cudną! Całą w bieli lekko zaczerwienioną. Śliczną! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Przecudna praca! I kompozycja, i ten zestaw kolorów - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zimowa kartka z rozgrzewajacym akcentem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kartka, taka zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaka ona cudowna ... i taka ciepła...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykła kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka w pięknych kolorach i z cudowną kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem od niej oderwać wzroku, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już dawno po świętach, więc zapomniałam o świątecznych pracach ;) Nie miałam wcześniej sposobności odwiedzić bloga... Kartka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz