Na 60. urodziny.


Komplet dla wyjątkowej Jubilatki- mojej mamy.
Zdjęcia nie oddają w pełni kolorystyki i detali pracy, bo musiałam zdążyć przed wręczeniem, a pogoda nie sprzyjała fotografowaniu. (dziś jak na złość piękne słońce! )
Mama lubi pastele, zwłaszcza różowy. Zrobiłam komplet w jasnych, wiosennych kolorach.
W końcu pocięłam piękny arkusz Victorian Home od Scrapboys. Deseczki i napis pochodzą z LemonCraft. Serwetki na kartce i pudełku to wykrojnik Rosy Owl, a kwiatki z foamiranu i gałązka to wykrojniki  CraftPassion.





kartka kwiecista, wiosenna, dla marcowej Jubilatki, dlatego zgłaszam na wiosenne wyzwania:
Świry rękodzieła:





Komentarze

  1. Wow:) piękny komplecik:) mamie życzę dużo zdrówka i kolejnych pięknych rocznic:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet wspaniały! Bardzo mi się podoba kompozycje, a zwłaszcza kwiatuszki - są cudne!
    I rozumiem doskonale problemy z fotografowaniem - mam identyczne od września do maja. :( Od jakiegoś czasu niemal ciągle jest ciemno, nawet w samo południe. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jaki wspaniały i delikatny komplecik a te kwiatuszki urocze....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny komplet. Kwiaty zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet :) Wspaniałe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczky zestaw! Przejścia kolorów na tekturce podkreślają wiosenny charakter kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to pudełko ciekawe! Śliczny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow przepiękna kartka i niesamowicie wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplet wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplet, niesamowicie lekki i wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka! Wiosenna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świry Rękodzieła pozdrawiam serdecznie DT Pati

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz