Lekko, pastelowo, wiosennie.


Nie było mnie tu kilka dni. Złapało mnie paskudne choróbsko (spokojnie, nie to z koroną... ból brzucha ale przez koronapanikę nie było nawet jak zdiagnozować u lekarza) Na szczęście po 3 dniach przeszło i mogę wrócić do klejenia pozytywnie - wiosennych kartek.

W tej kwiatki wykonałam ręcznie. Wyobraźcie sobie, że te przecudne kryształki, z których zrobiłam środki stokrot, upolowałam w jednym z marketów. Ślicznie łapią światło, opalizują i mają idealną wielkość.

Kartkę zrobiłam z papierów Mintay, a napis na kalce to freebies od LemonCraft.



Zgłaszam na wyzwanie:



Komentarze

  1. Kartka cudowna i przyjemnie lekka i świeża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Przepiękne kwiaty i rozetka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna! A ta rozetka świetnie się tu komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszła 🤩 kwiaty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna w tych pastelowych kolorkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka i piękne kolory. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow, te środki kwiatów wyglądają nieziemsko. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ваша открытка полна нежности и тепла. Я рада, что вы быстро поправились и нашли в себе силы для творчества. Доброго здоровья! Ждем на новых заданиях блога TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna praca, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz