Lift TDZ z ramką i kratką



Towarzystwo Dobrej Zabawy zaproponowało do zliftowania tą piękną kartkę Agaty, z papierów Lemon Craft. Nie mogłam się nie skusić!
Zazwyczaj wydłużam bazy, a tym razem skróciłam DLkę. Tak jak w oryginale pojawiła się u mnie krateczka, choć nieco inna. Dwa tagi zamieniłam na dwie potargane karteczki. Bukiet umieściłam w tym samym miejscu, ale zrezygnowałąm z tekturowego napisu.



Papiery Lemon Craft
Tekturkowe liście Agateria Craft


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kartka wygrała wyzwanie!

Komentarze

  1. Ирена, у вас очень гармоничная и красивая открытка получилась. Бумага такая нежная. И розы отлично вписались в ее колорит. А ваши состаренные теги делают ее винтажной. Спасибо от TDZ. Ждем вас вновь. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz