Mięta z odrobiną złota i bieli.





Czy jest coś przyjemniejszego od delikatnej, pastelowej mięty? Po walce z czerwieniami z poprzedniego posta, sięgnęłam po łatwiejszy kolor. Do mięty dodałam troszkę bieli i złota. Kropki na papierze ładnie błyszczą na pastelowym tle, niestety nie potrafię uchwycić  tego na zdjęciach. 

Kartka inspirowwana mapką The Scrappy Sketches 

Bazę, jak to często u mnie bywa, wydłużyłam do rozmiaru DL. Serce z centrum mapki wycięłam wielokrotnie w warstwach papieru i stworzyłam shaker box z cekinami. Prostokąt  powieliłam, zamieniając w kilka warstw, a okrągły motyw zastąpiłam serwetką. Kompozycja kwiatowa jest minimalnie przesunięta, bo nie lubię nadmiernej symetrii.





Papiery: LemonCraft i CraftPassion
Tekturka: fabryka weny

Kartka ma shaker box, zgłaszam na wyzwanie:

Komentarze

  1. Jest przepiękna! Cudne kolory, shaker, kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, i jeszcze ma shaker, mistrzostwo ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca! Podoba mi się jej układ i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa interpretacja naszej mapki. Cudownie wyszło! Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycam się nią po raz kolejny! Przepiękna jest!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jaka piękna praca, zachwycająca wręcz! Dziękuję z udział w majowym wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz