Sielankowa rabatka z lawendą

Znów sięgnęłam po zestaw kolorystyczny jak w poprzedniej kartce, ale tym razem w bezpieczniejszych, łatwiejszych do sfotografowania odcieniach. Groszkową zieleń zastąpiła pastelowa mięta, a fiolety wybrałam rozbielone, ciepłe, delikatne. Całość przełamałam jasnym beżem.



Do kubeczka z lawendą wydartego z papierów Lemon Craft, dokleiłam kompozycję z zupełnie różnych fakturą, kolorem i kształtem kwiatków. Kompozycję ożywiły miętowe motylki i "błyskotki" (na żyłce i rozrzucone w pobliżu bukietu). Delikatności nadały kompozycji serca z surowej, niebarwionej tekturki (fragment tła z Agaterii ), a kropką nad i był pokolorowany i zembosowany napis " W dniu urodzin" z Fabryki Weny.





Komentarze

  1. Piękna kartka. Cudowna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna! Baaardzo mi się podobają kolory i kompozycja. Długo oglądałam szczegóły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. JAka romantyczna , pięknie wykończona i super zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie kolorów jest obłędnie! Wspaniała kartka, która totalnie mnie zauroczyła! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz