W kolorach flagi- kartka po przejściach

W święto flagi, drugiego maja, postanowiłam sięgnąć po papiery i dodatki w dwóch kolorach: bieli i głębokiej, soczystej czerwieni.
Powstała kartka. Dwie równiutko nałożone warstwy, z bordową ramką, trzema kryształkami na przeciwległych rogach i kompozycja ze skośnie ułożonych kwiatów. Wszystko w bezpiecznych kolorach, takie poprawne, trochę może eleganckie... ale nudne!

Kartka leżała na półce z papierami i czekała na obfotografowanie. Z każdym dniem podobała mi się jeszcze mniej. Ot zwykła, poprawna i nijaka.
Wczoraj wieczorem postanowiłam, że taka nie zostanie.
Podcięłam kostki dystansowe, które łączyły warstwy (te z Hobby Place są nie do oderwania po dobie - za to je lubię- nic nie odpadnie nieoczekiwanie).
 Dodałam jeszcze jedną warstwę. Bordowy papier Galerii Rae wprowadził fajny kontrast dla desek i kratki z LemonCraft, równocześnie całkiem fajnie zgrał się z kolorem tekturowych serc (frafmenty tła Agateriowego, pokolorowanego pudrem do embossingu Hampton art- tak, ten zabytek kilkunastoletni nadal działa! Jeden z pierwszych pudrów, jakie kupiłam:D )
 Część serdeczno-kwiatowej kompozycji po przesunięciu warstwy wyszła poza obrys kartki (to lubię!).  Dodałam też okrągły napis z freebiesów LemonCraftowych - Sto lat z wykrzyknikiem, a w rogu warstw więcej trójek kryształków, niż nakazywałby rozsądek. 
Teraz kartka mi się podoba i mogę Wam pokazać:




Komentarze

  1. Mnie też się podoba! Mimo że to zupełnie nie moje kolory. I opis też - lubię takie czytać. I cóż, rozsądek nie ma zastosowania w sztuce, kryształki dokładnie na tych rogach wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Świetne kolory i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. FUl wypas na kartce , super ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Robi wrażenie! Piękna czerwień, piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz