Styczeń z Don't Starve

 Don't Starve to jedna z moich ulubionych gier. Nie jestem typowym graczem, niezbyt często sięgam po pada (lub ekran). W tym przypadku moją uwagę przyciągnęła nietypowa, lekko mroczna stylistyka grafiki. Kilka lat temu "wsiąkłam" w wersję komórkową, teraz na konsoli gramy z córką w wersję "together".

Na rozkładówce stycznia Willow, kochająca ogień dziewczynka ze swoim misiem Teddy.



Rozkładówkę narysowałam w dwie minutki z szablonem, który zaprojektowałam dla Agaterii:


Kolejna strona to Strefa Kontroli. Można zaznaczać w niej treningi, wagę, planowane wpisy oraz nawyki. Na tych stronach znalazł się siłacz Wolfgang, Chestet (Skrzynek) i jego okokość.
Gwiazdki do zakolorowywania za Wolfgangiem narysowałam za pomocą tego samego szablonu, dodałam tylko po kilka kresek koło każdej, żeby wyglądały bardziej szkicowo.






Kolejne strony to tracker tabelki rozkładu aktywności w każdym dniu i śledzenie nastroju. 
Podobnie jak w grze, na stronie z nastrojami czyhają potworne cienie. W grze nastrój poprawia się, kiedy zbieramy kwiatki, tu cienie zanikają, kiedy kwiatki kolorujemy.






Następną stroną jest to czego na początku roku nie może zabraknąć, czyli biblioteczka książek przeczytanych. W mojej biblioteczce porządku pilnuje Pani Wickerbottom.






W głównym bujo też don't Starve, tym razem wx78, pająk i mój ulubiony Woodie






Jeśli tak jak ja sami rysujecie planner lub bujo, to zajrzyjcie do Agaterii do działu szablonów i stempli do planowania. Dajcie znać czy podobają Wam się zaprojektowane przeze mnie i jakie jeszcze chcielibyście do swojego Bujo/planera.

Pozdrawiam Serdecznie!
Z uściskami na Nowy Rok
Rysa

Komentarze

  1. Planery nie dla mnie, ale w Twoim się zakochałam! Dziewczyno, jak Ty rysujesz! Kocham! <3 Aż mnie kusi ta gra. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem jedno - pełna profeska!!! Świetnie wygląda, bardzo dokładnie wszystko narysowałaś. Jakby ktoś się nie orientował w temacie, to mógłby pomyśleć, że to kupione w sklepie ;) Brawo Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajowe rozkładówki! Z wielką radochą zajrzę do szablonów i stempli, na pewno znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi słów zabrakło. Toć to prawdziwy mejstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm, trochę ciężko mi to skomentować, bo to taki kompletnie nie mój klimat, ale... fajne te rysowanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny planner, ja jakoś nie jestem w temacie plannerów ale Twój jest świetny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz