Przekornie zielona


Za oknem biało, cudnie! W końcu doczekałam się śniegu - nie lubię szarej zimy.
Zamiast jednak skleić coś zimowego, poszalałam z zieleniami.

Kartka powstała na "Licytacje dla Montka- konia w potrzebie", a jej kolorystykę podyktowało wyzwanie monochromatyczne:




Kartka nie tylko jest zielona na zewnątrz, ale też ma zieloniutkie wnętrze (i tyłeczek) ;)





 Okienko shakera podniesione jest na ramkach do DL z Agaterii, dzięki czemu kartka jest sztywna i "solidna"




Dodane 7 lutego:
Wygrałam wyzwanie monochromatyczne!


Komentarze

  1. Absolutnie przepiękna! Zachwyciła mnie ta wiosenna kompozycja. I te ramki mnie zaciekawiły, muszę chyba nabyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna! Mimo że cała zielona to jest taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna kartka! Od tej zieleni jeszcze bardziej zatęskniłam za wiosną <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, bardzo optymistyczna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest cudowna!!!! Kolory i kompozycja powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna wiosna , dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam serdecznie DT Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie i soczyście. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  8. The presentation of the article is very good, every word written has a meaning and is very useful for the readers. I hope that you can write useful articles for readers like this, we also have several articles that are also interesting to read.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz